2022.12.06. 7c-7b feladata.
- óra - Kvíz készítése Scratch program segítségével
FELADAT leírása:
Írj programot Scratch2-ben, amely feltesz 10 kérdést a következő fizika témazáró dolgozat anyagrészéhez kapcsolódva.
Jó válasz esetén dicsér, rossz válasz esetén kiírja a jó választ!
Hátteret, szereplőt szabadon választhatod! Kapcsolódhat a Mikuláshoz!
A kérdésekhez itt találsz ötleteket:
https://nat2012.nkp.hu/tankonyv/fizika_7/ (II.fejezet)
Ha van előző órán elkezdett munkád, azt is folytathatod.
Ha szeretnéd számolni a jó vagy a hibás válaszok számát, akkor olvasd el a következő leírást:
https://prezi.com/zb2qkit76btf/scratch-kviz/
Munkádat töltsd fel a Teams mappádba.
Várom az ötleteket!
Andi néni
2021 - 2022
Digitális kultúra - Tankönyv
2022,01,21,
https://crosswordlabs.com/
https://wordart.com/
Mérés, mérőeszközök: https://learningapps.org/8098212
Mértékegységek: https://learningapps.org/1938783
Fizikai mennyiség neve, jele, mértékegysége: https://learningapps.org/6288041
Fizikai mennyiség neve, jele, mértékegysége2: https://learningapps.org/3834727
Tömeg, térfogat, sűrűség: https://learningapps.org/3801115
Sűrűség számítása: https://learningapps.org/4400167
(a számítógépen lévő számológépet használhatod)
Tömeg, térfogat, sűrűség mértékegységei: https://learningapps.org/5474833
Tömeg, térfogat, sűrűség mértékegységei2: https://learningapps.org/4400763
Sűrűség – példák: https://learningapps.org/5157533
2020.09.18. - 7.a
Haladj végi a következő lépések szerint!
(A kékkel írt szöveg legyen a füzetedben!)
1. Füzetbe óraszám, cím: 3.óra - Infokommunikáció (fejezetnyitó)
2. Fogalmak:
- Önvezető autó: emberi beavatkozás nélkül, digitális technológiák segítségével vezérelnek, ami képes közlekedni a közúti forgalomban. (Bővebben itt olvashatsz róla)
- Okosváros (nincs rá egységes definíció): Írd le, hogy szerinted mit jelent! (Keress rá az interneten!)
- Okosotthon: Az okosotthon technikai megoldások együttese, amelyek egymással együttműködve lehetővé teszik a házban működő különböző rendszerek és alrendszerek központi irányítását. A technikai megoldások alapulhatnak elektronikán, építészeti megoldásokon, automatizáción, informatikán, távközlésen stb, ezek segítségével irányíthatják akár távolról, az interneten keresztül a hűtő- és fűtőrendszert, a garázsajtót, az ablakredőnyt, a különböző háztartási gépeket, a biztonsági rendszert stb. (Itt nézhetsz meg egy megoldást!)
3. Nyisd meg az okostankönyvet itt!
Oldd meg a II. Fejezetnyitó – Infokommunikáció animációt. Írd le a füzetedbe a jó megoldásokat!
-Internet:
-Kulcsszavas kereső:
-Tematikus kereső:
4 Nyisd meg az energiakalandot itt!
Baloldali menü/Az energia nyomában és a Megújuló város animációin haladj végig!
A kettes számrendszer
http://games.penjee.com/binary-numbers-game/
https://www.crazygames.com/game/binary-game
http://games.penjee.com/binary-bonanza/
Operációs rendszer állományok kiterjesztései
Imagine Logo
http://info.berzsenyi.hu/logo/feladatok
http://www.pedellusinfo.hu/7/hangszerek/Sulinet Digitális Tudásbázis
2014.11.18. 6a,6c,7b
Segítség a 10. kérdéshez
András dokumentumai tömörített állomány
Információ,adat,jel,kód
Az információ mértékegységei
Az adatok tárolása
2019-2020
február 18. 7.b feladat leírása
január. 7. Szemfényvesztők minta Feladat leírása
Október 15. Gyakorlás Számonkérés
2018-19
7.a gyakorló feladatlap: https://redmenta.com/?solve&ks_id=2025955539
7. osztályosoknak szóló kérdőív:
https://docs.google.com/forms/d/1xYIsXtR1bUCh2R2h-xF4UFotB9JbmpMYHURV_-wNct4/edit
Operációs rendszerek: Redmenta